Majowe spotkania marketingowe dla sektora NGO oraz SEO i SEM

Rusza nowy cykl spotkań skoncentrowanych na działaniach marketingowych i promocyjnych w sektorze NGO – marketiNGO. Pierwsze wydarzenie odbędzie się już 17 maja o godz. 18:00 w klubie Hevre w Krakowie.

Wydarzenie kierowane jest w szczególności do przedstawicieli organizacji pozarządowych, którzy chcieliby poznać sposoby tworzenia strategii online oraz możliwe formy promocji w ramach digital marketingu. Wiedza zdobyta podczas spotkań pozwoli zastosować nowe metody promowania swojego stowarzyszenia lub organizacji w internecie. Na pierwsze spotkanie zaplanowano 4 merytoryczne wystąpienia, podczas których zostaną zaprezentowane casestudy przygotowane przez wieloletnich praktyków marketingu, a także działaczy organizacji pozarządowych. Prelegentami tego wydarzenia będą: Maciek Myśliwiec –specjalista w zakresie komunikacji i social media, praktyk NGO i członek zarządu Stowarzyszenia WZMACNIACZ.org, Krzysztof Marzec i Marta Pilacińska z DevaGroup, Magdalena Łapińska ze stowarzyszenia Otwarte Klatki oraz Robert Kawałko, pomysłodawca corocznej inicjatywy dobroczynnej Kilometry Dobra. Wstęp na to wydarzenie jest bezpłatny, jednak obowiązują zapisy: https://marketiNGO.evenea.pl

Majowe spotkania marketingowe dla sektora NGO oraz SEO i SEM

Akademia DevaGroup rusza ze szkoleniami skierowanymi do osób, które chciałyby poznać tajniki SEO i SEM. Uczestnicy będą mieli okazję poszerzyć swoją wiedzę pod czujnym okiem topowych praktyków z tej branży. Najbliższe szkolenia startują już 21 maja 2019 roku w Krakowie i potrwają pięć dni. 21.05.2019 wystartuje szkolenie dotyczące Google Ads (AdWords), które poprowadzą: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło i Karol Dziedzic. Tematyka będzie odpowiednia dla osób, które chciałyby nauczyć się samodzielnie przeprowadzać kampanie reklamowe - w szczególności dla osób pracujących w marketingu, a nawet dla klientów, którzy chcieliby mieć kontrolę nad pracą agencji, z którą współpracują. Prowadzący mają szerokie doświadczenie w zakresie SEM, a także imponującą praktykę w szkoleniu firm i agencji. 22.05.2019 odbędzie się spotkanie w temacie SEO, podczas którego prelegentami będą: Paweł Gontarek, Artur Strzelecki i Krzysztof Marzec. Osoby zainteresowane pozycjonowaniem stron, monitorowaniem działań i wszelkimi metodami służącymi optymalizacji znajdą tu coś dla siebie. Mentorzy posiadają spore doświadczenie, m.in. jako praktycy.

23.05.2019 to dzień poświęcony szkoleniu z Google Analytics. Poprowadzą go Bartłomiej Kaczmarczyk, Mateusz Muryjas i Krzysztof Marzec. Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom zasad działania narzędzia Google Analytics, pokazanie jak można wyciągać z niego przydatne informacje i jak je interpretować. Szkolenie jest dedykowane wszystkim, którzy realizują działania marketingowe w internecie i chcieliby poszerzyć lub ugruntować swoją wiedzę.

24.05.2019 powinien zainteresować każdego, kto chciałby lepiej poznać temat SEO i optymalizacji Wordpressa od strony praktycznej. Podczas tego szkolenia będzie sporo ćwiczeń, a wszystkie odbędą się pod okiem Damiana Kałwy i Łukasza Suchego. To zagadnienie jest wyjątkowo istotne, jeśli firmie zależy na dobrym wypozycjonowaniu strony w wyszukiwarce. Kilka dni później, bo 28.05.2019 nastąpi ostatnie szkolenie, które obejmować będzie Google Tag Manager i optymalizację konwersji w Google Optimize. Poprowadzije Tomasz Trzósło i Marta Pilacińska. Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla: właścicieli firm, specjalistów Google Ads i Facebook Ads oraz marketingowców. Szkolenia odbędą się w Hotelu Metropolis w Krakowie, ul. Wygoda 8.